Je wilt iemand die zorgt dat jouw klanten op de juiste
manier te woord gestaan worden op het moment dat ze dit van jou verwachten. Of
men nu belt met een klacht, ontevredenheid, een compliment of een vraag,
iedereen verdient de aandacht en men zal dit bovendien zeker op prijs stellen,
want een bedrijf dat om zijn klanten geeft is een bedrijf dat loyaliteit
verwerft. Allemaal voordelen toch? Hoe komt het dan dat verreweg de meeste
bedrijven deze service niet bieden en niet ten alle tijden iemand aanwezig
hebben om persoonlijk contact af te handelen?
Simpel. Het is duur. Als je iemand in dienst moet nemen om
eventuele telefoontjes op te nemen is dit geen probleem als men constant blijft
bellen, maar als je nog geen telefoniste hebt is de kans groot dat dit is omdat
je niet non-stop gebeld wordt. De oplossing is heel erg simpel: een telefoonservice
inschakelen! Dit is al lang niet meer de callcenter uit de twintigste eeuw,
maar een hypermodern en flexibel bedrijf net als de jouwe, waar je betaald per
gesprek en niet per maand en waarbij er rekening gehouden wordt met
persoonlijke wensen.
Zo is er de mogelijkheid om bijvoorbeeld een persoonlijke
telefoniste binnen het callcenter bedrijf aangewezen te krijgen, die zich
inleest in de bedrijfsvoering, communicatierichtlijnen en andere belangrijke
zaken zodat de service optimaal verleend kan worden. Ook betaal je per telefoontje, en geen vaste,
grote bedragen per maand ongeacht het aantal telefoontjes dat er binnenkomen.
Dit is de antwoordservice
van de toekomst, dus maak er vooral ook gebruik van! Jij onderscheid je
hiermee, terwijl het je weinig geld kost. Bovendien staat het een stuk
professioneler en kan het in het slechtste geval alleen maar leiden tot meer
klachten. Hier leer je echter wel van, en de kans op een positief resultaat
zoals meer klanten is alleen maar groter!